Gå til innhold

Jeg kommer til å bli forferdelig lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å bli forferdelig lei meg hvis det viser seg at jeg ikke er gravid :-(

Først så trodde jeg at tr var på vei siden jeg kjente pms sinnet i går. I dag holdt jeg på å gråte over en filleting på jobb.

Hele tiden blir strekkesmertene sterkere og sterkere.

Jeg kan lukte en tissebleie på 1 mils avstand, samt alle sure kluter i nabolaget og tilbakeslag i vaskene.

og så må jeg prompe hele tiden (noe som egentlig kan forklare strekkesmertene)

Nå er jeg nesten overbevist om at jeg er gravid. Men jeg prøver å roe meg ned, jeg kan jo miste tidlig og det er godt mulig det er falsk alarm. Likevel er jeg så sikker.

Så hvis det viser seg at jeg ikke er det, så må noen trøste dumme fru lavendel ;-)

ikm ca 7 dager evt mindre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vi er faktisk helt lik der! IKM på onsdag tror jeg, men hovne og røde brystvorter som er øøøm, stikninger og er helt utslitt. Jeg blir sjokka og lei meg om testen blir negativ!! Er det onsdag du også har ikm? Vi får følges og trøste hverandre! hehe... Krysser fingrer for at vi er smelt på tjukka begge to ;) Jeg tester forresten på søndag morgen hvis jeg klarer å holde meg så lenge ;) Du??

Skrevet

Gemini-Girl

Jeg skal muligens ha tkm på fredag om litt over en uke, men noen ganger er syklusene mine kortere. De andre sv.skapene mine har jeg testet positivt nesten en uke før ikm.

Jeg har bestilt tester fra billigtester og hvis de har kommet innen lørdag morgen skal jeg prøve å ta en da på morgenurin. Clearblue testen skal jeg prøve å vente med til onsdag om en uke.

Hm mulig det lønner seg å gjøre det omvent hvis clearblue er mer ømfintlig? (men den er så dyr ;-) )

Ja vi må virkelig følges, for det virker så absollutt som om vi har det ganske likt.

Skrevet

Det blir jo spennede! Jeg tror jeg bare kjøper meg en dobbel pakke cb digital. Er den negativ må jeg teste en senere dag, men er den positiv kommer jeg sikkert til å teste en ekstra gang da og bare for å dobbelsjekke. hehe... Vet egentlig ikke om den er mer ømfintlig jeg...

Det blir spennende å se hva helga vil vise :) Spennende dette! Så får vi bare infinne oss med enda en pp om det ikke går på denne gang ;) Blir like spennede neste mnd! hehe!

Vi satser på 1.tri om en uke ;)

Skrevet

Jepp, 1 tri om en uke.

Jeg har bestilt en del strimmeltester og en dobbeltpakke clear blue på nett. Tror det var 10 tester til sammen, så jeg får nok testet meg litt. hehe

Skrevet

Slenger meg på her jeg....Skal ha mensen neste fredag 12/9... I går begynte det - det strekker og stikker nedover i lysken...kvalme i går kveld....det stikker i puppene, de er ikke veldig ømme (har silikoninnlegg så jeg vet ikke om det har noe å si)...i dag litt "mensmurringer"- fortsatt litt strekk i lysken og på sidene - puppe vondten kommer og går - ikke så kvalm nå.....får håpe det ikke bare er steeeerk innbildning. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...