Gå til innhold

hvis det er misstanke om seteleie...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fort får man time til ul da?

jeg er 36+3 når jeg skal til legen imorgen. regner med å bli henvist til ul, men tror dere jeg må vente 1 uke? 2?

erfaringer?

skal på ahus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk UL samme dag som de fikk mistanke til seteleie jeg. Og time for å forsøke å snu babyen dagen etter. Fødte på RH jeg.

Skrevet

hvilken uke var du i da?

Skrevet

Er godt mulig du må vente litt ja, i hvertfall dersom du har barn fra før av. Hos fleregangsfødende kan gjerne babyen ligge feil vei og snu seg selv frem til ganske tett oppi termin. Jeg hadde selv nr 2 i tverrleie frem til etter uke 37, da snudde han seg selv og jm sa de ikke foretok seg noe før 2 uker før termin.

Skrevet

Jeg var hos lege på mandag og da sendte hun henvisning pr post (3 uker før termin). Fikk time til UL på fredag. Heldigvis tok de feil hos meg og junior lå rette veien.

Skrevet

Jeg måtte vente til uke 37. Så fikk jeg time til røntgen noen dager etter sammen med ennå en ul. Så satt de opp ks i uke 38 pga lite bekken. Dette var på Ullevål.

Skrevet

Fødselslegen var sikker på at mi lå i seteleie i uke 37, men ul viste at hun lå i hodeleie... så de kan ta feil... :P

Skrevet

Jeg var i uke hmmmmm...39 og fikk time på timen. Snuforsøk og info om KS i samme slengen, røntgen av bekken osv og KS-dato 5 dager senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...