lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 hvor fort får man time til ul da? jeg er 36+3 når jeg skal til legen imorgen. regner med å bli henvist til ul, men tror dere jeg må vente 1 uke? 2? erfaringer? skal på ahus.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Med første mann så lå babyen så dypt at hun var litt usikker på om babyen lå i sete leie.. ( dette var rett før juletider at hun var usikker).. jeg hadde termin 2 februar.. Fikk beskjed om at hun skulle kjenne etter når jeg kom på kontroll på nyåret.. og hvis hun da var usikker skulle hun henvise til ultralyd.. Men hun sa også at jeg kunne ringe sykehuset å si at jeg ikke kjente så mye liv.. for da fikk jeg jo en ultralyd og altså sjekket det opp i juletia.. Og første juledag kjente jeg faktisk Lite liv.. var helt hysterisk.. så da fikk jeg jo sjekka det der da... var ikke helt dette svaret du kanskje skulle ha da men..
Fire småtroll Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 De var usikre da jeg skulle ha førstemann, jeg bar han kjempehøyt og han ville ikke synke ned, derfor lurte legen på om han kanskje kjente feil, at det var rompa og ikke hodet som lå ned... Dette var helt i slutten av uka, legen ringte sykehuset mens jeg satt der og jeg fikk time onsdag uka etter. UL'en ble da i uke 37. Gutten min lå rette veien da, men ifølge gynekologen som tok UL var jeg helt umoden, hadde en livmortapp lenger enn gjennomsnittet og måtte nok regne med å gå over termin. Derfor han lå så høyt. Men legen tok feil, søndagen etter (4 dager senere) gikk vannet og fødselen var igang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå