BambiPåIsen Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg gjør, og lurer på om det er flere her inne:-)
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg også! Hvor lenge har du danset? Jeg har danset ca ett år. Trener ikke så veldig mye utenom timene da... Burde virkelig skjerpe meg der!!
BambiPåIsen Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 så gøy!!! jeg har vel danset i 5-6 år:-) hvor lærer du henn og hvem er din lærer? Jeg går hos ei som heter Tina:-)
BambiPåIsen Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 hva er det du prøver på? har du msn?
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Prøvde å sende deg en privat melding, men du hadde ingen profil. Har ikke lyst til å legge ut mailadressen min her - med tanke på de siste dagers avsløringer... Hvis du oppretter deg en profil kan vi sende private meldinger her inne. Evt kan du gi meg din msn adresse så finner jeg deg der - hvis du har en som ikke avslører navnet ditt, slik min gjør.
BambiPåIsen Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 har det vært noen avsløringer her? så kjedelig. Du kan godt få min, den er [email protected] Legg meg til som venn så tar vi en prat:-)
~**nuttis**~ Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Jeg danser også magedans,kjempegøy(litt vanskelig også til tider).
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 nuttis: hvor lenge har du danset? BambiPålsen: måtte logge meg av isted, men nå har jeg lagt deg til på msn - så da snakkes vi der en dag.
~**nuttis**~ Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Jeg har tatt fire kurs,så lært fire koregrafier.Har ikke vært der siden før sommeren nå.Er dyrt synes jeg.1000,-for et kurs på 8 ganger..
Gjest Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Jeg har ikke gått på kurs på en liten evighet, men drev mye før og synes fremdeles det er kjempegøy ... også så bra trening etter fødsel da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå