lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 hvor fort får man time til ul da? jeg er 36+3 når jeg skal til legen imorgen. regner med å bli henvist til ul, men tror dere jeg må vente 1 uke? 2? erfaringer? skal på ahus.
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg fikk time med en gang, tok bare et par timer mellom legetimen og ultralyden, men er litt lengre på vei da, er 40+1!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 ja da haster det jo litt mere. tror ikke det går så fort med meg.
Mama B Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hei HI, skrev eget innlegg om dette nå som du kan lese.. Var til jordmor idag, og ble henvist til u.l. og evt vendingsforsøk. Jeg fikk time neste fredag(12. sept-) Men det var bare fordi jeg i følge ultralydterminen er 37 + 0 da. Du må bare kreve å bli henvist hvis du tror babyen sitter..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå