Gå til innhold

hvis det er misstanke om seteleie....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fort får man time til ul da?

 

jeg er 36+3 når jeg skal til legen imorgen. regner med å bli henvist til ul, men tror dere jeg må vente 1 uke? 2?

 

erfaringer?

 

skal på ahus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk time med en gang, tok bare et par timer mellom legetimen og ultralyden, men er litt lengre på vei da, er 40+1!

Skrevet

ja da haster det jo litt mere. tror ikke det går så fort med meg.

Skrevet

Hei HI, skrev eget innlegg om dette nå som du kan lese.. Var til jordmor idag, og ble henvist til u.l. og evt vendingsforsøk. Jeg fikk time neste fredag(12. sept-) Men det var bare fordi jeg i følge ultralydterminen er 37 + 0 da. Du må bare kreve å bli henvist hvis du tror babyen sitter..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...