lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 er nå 40+1 og var på vanllig kontroll til legen i dag.... han skulle kjenne etter om hodet var festet (har liggert i hodeleie siden uke 36) og plutselig klarer han ikke finne hodet, og begynner å snakke om seteleie! fikk panikk, er jo bare to dager fra termin og plutselig skjer det her! ble sendt til ultralyd på sykehuset, hadde time 10.50 men blir sittende til 11.30 før jeg får komme inn....som om jeg ikke var stresset nok fra før ble det jo bare verre over at jeg måtte sitte så lenge og vente! holdt på og bli GAL!!! men fikk til slutt komme inn og da kunne heldigvis dama fortelle meg at joda, lillegutt han ligger med hode ned og alt er festet og klart, var bare litt vanskelig og kjenner det for hode ligger så langt bak! tror aldri jeg har vært så lettet i hele mitt liv:) begynte som en grusom dag men endte heldigvis godt, så nå er det bare og vente til han kommer!
Mama B Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Så bra at det ikke var noe å bekymre seg for! :-) helsevesenet kan være en utfordring i blant.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå