Trønderpia Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hvordan kjennes/merkes kynner..? Jeg er i uke 27 nå, men kan ikke si at jeg har merket så mye til noe jeg vil tro er dette.. En gang da jeg var ute og gikk for en god del uker siden, så kjente jeg ubehag langt nede på siden, men gikk over da jeg fikk satt meg litt ned. I etterkant har jeg ikke kjent noe tror jeg. Er dette evt. vanlig?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Tror ikke alle har kynnere/merker noe til dem. Om man ikke kjenner kynneren i seg selv kan man kjenne på magen - den (altså livmoren) blir steinhard.
Nikkan Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Når jeg har kynnere kjennes det ut som sterke mensensmerter som strekker seg over magen + at magen blir steinhard, og så gir det seg etter 30-40 sekunder. Jeg er i uke 25 og går med mitt 4 barn så jeg tror det er derfor jeg har masse og sterke kynnere. Men det tregner ikke føles likt for alle, hvert svangerskap er jo forskjellig. Vær glad du ikke kjenner så mye du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå