KoneTilMannenMin Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 ska laga sviske pure, køpte en pakke tørkade svisker men på pakka så står det att det er konserverings middel i og barn ska ju ikke ha detta i maten sin... hva syns dere?
peonererfine Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ville kjøpt svisker på helsekost, da kan du få økologoske uten konserveringsmiddel. Greit, spesielt om barnet er under 3 år.
KoneTilMannenMin Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 ja det var lurt ja men ack jeg som lagade mos av de jag kjøpte... må jeg kaste det tro??? de var bara hel vanliga eldorado svisker... tusen takk før tipset.
kokosyklus Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Er det mulig?? Jeg er jo helt DUST i hue!!! Har gjort samme mongofeilen.
KoneTilMannenMin Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 laga mos av eldorado svisker eller??? hehe spurte typen om jeg skulle ta og kaste det og han spurte om jeg var dum i huvudet... men tror jeg lager på nytt jeg, ska ikke si noe till typen bara...
kokosyklus Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 jepp... kaster alt sammen jeg. Helios here I come
Anne-B. Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Så farlig tror jeg faktisk ikke at det er. I dette tilfellet skal man kanskje ofre verdens sultofre en tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå