Gå til innhold

Eggløsnings tester fra CB


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å bli gravid lenge men har uregelmessige eggløsninger. for ca 2 uker siden begynte jeg å ta el tester (digital fra CB) for å finne ut om det kunne hjelpe. Fikk eggløsningg for 8 dager siden og vi heiv oss i loppekassa og gjorde alle gode råd om stillinger osv,,, dagen etter tok jeg en til el test og den viste at jeg ikke hade el mere. Og nå lurer jeg fælt på om det klaffa. Noen andre her inne som har prøvd de testene? Når burde jeg teste meg. Jeg venter mensen neste uke. Vet ikke om jeg er gravid eller ikke, vet heller ikke hvilken termin det skulle blitt men regner med det blir i slutten av mai eller begynnelsen av juni. Har dere noen erfaringer med CB eggløsningstester?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Er kjempe fornøyd!! Jeg har brukt cb sin fertilitetsmonitoren fra dag 6 i syklusen (morraurin) og i tillegg f.o.m 9 dag på kvelden cb's digitale el test (vet jeg alltid for el ca 11 dag). Sjekket dobbelt for og være sikker på å treffe når jeg måtte insimineres. Det kjekke med fertilitetsmonitoren er at den husker syklusen din i tillegg til at den viser høy fertilitet noen dager før den viser max fertilitet.Det står veldig godt forklart på de elektroniske el testene når du bør begynne. Selv om jeg var fornøyd så ga det ikke resultat, så jeg starter på IVF denne syklusen.

 

Håper det klaffet for dere!!!! Her er foresten en kjekk link hvor du kan regne ut terminen. http://www.terminkalkulator.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke klaffer bør jeg vell skaffe meg en sånn monitor. Hvor kan jeg få tak i den og hva koster den? Tusen takk for et godt svar;) jeg har vist termin den 1 juni hvis det klaffet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Du for kjøpt den på apoteket koster rundt 1300,- i tillegg må du ha en testpinne pakke som koster rundt 230,- (en pakke holser til 2 sykluser) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...