♥Irbeni♥ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei Hei Turbotrollet! Jeg har også start i morgen 8 dager med 150IE Gonal F, så ultralyd Startet med nesespray 8. aug, så det er deilig å se en ende på dette (forhåpentligvis) Har hatt masse bivirkninger denne gang... Enn der? Noen tanker for den kommende tiden?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Hei Irbeka! Ja, endelig godt å være et skritt videre mot målet Jeg starter på sprøytene i morgen og sakl ta dem t.o.m onsdag neste uke, så til UL torsdag. Forhåpentligvis får jeg kanskje vite da når el-sprøyta skal settes. Tanker? Tja, er jo masse tanker som surrer rundt i hodet da. Tenk om det ikke klaffer denne gangen heller. Da har vi jo brukt 2 av de 3 forsøkene. Huff. * Skal forsøke å kutte ut pepsi max i tiden framover siden det ikke er bra med altfor mye koffein. Og da kan jeg like så godt kutte ut å drikke det * Har kjøpt "babyklister". Må forsøke det. Kan jo ikke skade. *Skal spise masse frukt og grønt i tiden framover * Tar folat og omega3 * Skal forsøke å stresse mindre og tenke mer på meg selv. Har vært på venninnebesøk i helga og der er SÅ deilig å ha andre ting å tenke på enn spraying, kontroller, stikking og babylaging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå