Gå til innhold

Noen som jobber som Reisekonsulent her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor jobber du?? Er nyutdannet og begynner i ny jobb på mandag hos Via Travel. Har du jobbet som det lenge?

Skrevet

så spennende :)

Jeg jobber for en annen byråkjede, og har jobbet i 8 år,så for min del så begynner jeg i ny jobb nå til mandag (ikke reiseliv).

Er det ferie avd. eller forretnings avd. du skal jobbe med.

Kan du Amadeus eller skal du på kurs ??

Skrevet

Blir forretning til å begynne med, det er vel der de fleste begynner. Nja har begynt så vidt med Amadeus, men var ikke noe krav da jeg søkte så får kurs da jeg begynner til uke. Forlater du reiseliv for godt, eller bare litt lei? Gruer meg litt kjenner jeg, selvom jeg gleder meg masse også...vet det er et himla kjør i visse perioder. Hadde vært litt morsomt å høre hvor du jobber da...HRG, Berg Hansen?? ...hehehe...neida, trenger ikke si det om du ikke vil.

Skrevet

Ok da...Berg-Hansen :)Men, jeg er på ferie avd.

Det kan være voldsomt mye å gjøre i perioder, men så f.eks om sommeren/jul så er det jo endel roligere.

jeg har vært tilsammen 10 år i reiseliv, og føler jeg er litt "mettet" men, det er et fantastisk morsomt yrke, så det er bare å glede seg.

Amadeus kan virke totalt gresk og veldig vanskelig, men en dag så "sitter det i fingrene" , og en blir aldri utlært på Amadeus.

før du drar på Amadeus kurset, så prøv å "lær" så mye som mulig av det grunnleggende. Da blir kurset mye enklere.

jeg sitter med opplæring av nyansatt selv nå, og hun er kjempe takknemlig for at jeg viste henne en del av Amadeus før hun dro på kurs.

Nå må jeg gå, men du må ha masse lykke til og håper du vil trives :)

Skrevet

Tusen takk:)

Hehehe nå vet jeg hvem jeg skal rope på om jeg står fast i noe på jobben:)

Berg-Hansen er faktisk det stedet jeg håper jeg ender opp hos med tiden!!!

Skrevet

Berg-Hansen er et supert sted å jobbe!! Jeg har hatt 8 kjempeflott år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...