KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Fornøyd med bilen? Plass til bagvogn? *lyst på ny bil* =)
Shinyogsmåen Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg solgte min mens jeg var gravid pga liten bagasje plass. Fikk ikke plass til vogna vår i alle fall..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Shinyogsmåen Var det jeg fryktet:( Hva slags vogn har du?
Lykkekløver Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Vi er fornøyd med bilen vår. Vi har bare et barn og det er den romslig nok til, men kommer det et barn til så blir det nok lite bagasjeplass. Vi fikk fint plass til en bagvog i den. Hadde en Emmaljunga duo egde:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Vi har også Emmaljunga duo:) Men har to barn da:) Uansett blir det "konebilen" min, mannen får kjøre familiebilen;)
Lykkekløver Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Som konebil så er det ikke noe problem da:) Jeg tenkte på langturer og to vogner så blir det litt trangt.. Men, med bare en vogn så er det null og niks problem! Et lite minus er at det blir ganske trangt for personen i passasjersetet med et barnesete baki. Den er ikke så veldig romslig i baksetet, derfor må passasjersetet skyves langt frem.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Vi kjøpte denne helt ny i februar, den nye modellen. E super fornøyd, klart ingen storbil og dermed ikke det største bagasjerommet men null problem å få plass til vår vogn. En Emmaljunga City Cross, både med bag og uten (hardbag oppi sportsdelen da) Sambo er 197 høy og det går fint. Vi betalte 190 000,- levert Stavanger i februar med det utstyret vi ønsket (boks under forseter, midtarmlene, radiokontroll, ac+ noe mer jeg ikke kommer på) og begge hjulsett. Supert med aux plugg så en kan putte en ipod rett i bilen og høre musikk fra.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Høres bra ut;) Skal på bilforretning i mårra og ta de i nærmere øyesyn Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå