Misti Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Uff.. jeg skal liksom være flik og ikke spise sjokolade drikke brus osv i uka. skal også begynne og trene igjen men orker ikke. jeg er jo så trøtt når jeg er ferdig på jobb, da vil jeg bare slappe av nå alt er gjort. hvordan får dere det til? hvor finner dere motivasjon fra. hva gjør dere når dere trener og hvordaqn holdere dere dere unna snop?
tante grusom master of law Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hvis du er litt streng med deg selv en stund, så pleier treningen bli mer som en "avhengighet" etterhvert. Sett opp en ukeplan der du planerer inn en treningsaktivitet hver dag. Meld deg inn i et treningssenter og plukk ut timer for en hel uke som du har lyst til å gå på, og GÅ på dem! Da får du effektiv trening, siden det kan være vanskelig å presse seg selv til det. Om du ikke har mulighet til å trene på treningssenter, så kjøp en crosstrainer på feks xxl sport, og bruk den hjemme til favoritttvprogrammet ditt hver dag. En crosstrainer er en slags skimaskin som forbrenner masse fett:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Har funnet ut at jeg kan vente til jeg dør på motivasjonen til første 5 treningene, men hvis jeg først hopper i det så hjelper det litt. Og så er det litt ekstra motiverende når jeg merker at jeg orker mer og kan feks legge på mer vekter eller mer fart på tredemølla. Litt motiverende er det også å se på bilder fra bare 3-4 år siden da jeg var mye slankere enn jeg er nå, hehe. Holde unna snop; la være å handle. Ikke i hus = ikke så lett å la seg friste. Evt ha andre ting (yoghurt, frukt, grønnsaker) i stedet.
Misti Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 kjøper ikke noe med meg hjem.. men svinger ofte innom på vei hjem fra jobb. uff.. dumt av meg..hehe har en en del å trene med hjemme. har lagt en plan. i dag så skal jeg trene men jeg er jo så trøtt at jeg tror jeg kommer til og sovne. er helt utslitt. hmm.. prøve og gå ned noen kilo nå mens vi prøver og bli gravide, men i alt maset så har mensen slutta og komme, snart 3 uker siden jeg skulle hatt... uff
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Eller er du alt gravid...?? Tre uker siden IKM og du er trøtt og utslitt... ville tatt en test jeg hvertfall.
Misti Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 har tatt 6 tester forskjellige men alle negative
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Da tror jeg du må prøve å sove mer før du begynner å trene. Liten vits i å trene hvis man er overtrøtt hvertfall. Best å være uthvilt slik at man kan ta i skikkelig, blir bedre resultater da. Lykke til!
Misti Skrevet 3. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2008 jeg sover jo fra ti om kvelden til mellom 6 og 7. kan jo ikke sove kl 7 når jeg mini sover før jeg trener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå