2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Nå har jeg lyst å gjøre meg ferdig me handelen. Noen som er feridge allerede?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg mangler et par nye lakner,så er jeg ferdig.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 ja jeg var også ferdig i god tid - orker ikke tanken på å shoppe de siste ukene
Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Ikke helt ferdig, men nesten hadde jo mesteparten fra før da, så var ikke sååå mye som skulle kjøpes inn. Er i uke 32.
ninna22 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 jeg er også i uke 30. jeg har ikke handlet helt ferdig, men er ikke så langt unna=) alle de store tinga er på plass utenom stellebordet....
Lullunutu Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Er ferdighandlet, utenom de tingene som jeg vet vi skal få i gave hos nærmeste familie.. Har for min del begynt å handle julegaver nå som jeg ikke har babyen å tenke på, skal være deilig å tilbringe tiden hjemme med babyen og baking/pynting istedet for å springe rundt i butikkene som tross alt ligger en time unna... Skal nok ta meg en liten tur, men da skal det bare være for kos og for å finne gave til den lille og samboer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå