Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått barn, hvem hadde dere med? Og dere som skal føde snart, hvem har dere tenkt å ta med?

Har en venninne som skal føde i disse dager og barnefaren er på jobb i utlandet, så han rekker kanskje ikke fødselen. Så kom til å tenke på oss som gjør dette alene... hvem støtter vi oss til? Jeg tror det blir min mor, om den tid kommer : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg vet faktisk ikke helt. Tror jeg vil ha med meg min mor. Hm. Vanskelig å bestemme seg, syns jeg.

Skrevet

Nå er det jo ennå en stund igjen til jeg skal føde, men foreløpig tror jeg ikke at jeg vil ha med meg noen.

Skrevet

jeg var helt alene da jeg fikk barnet mitt. syntes det var godt å være alene både under fødselen og en liten tid etterpå. men foreldrene mine kom på besøk etter bare noen timer: noe som var helt greit:) hadde egentlig tenkt å ta med min mor, men når tiden var inne ville jeg plutselig være alene..

hovedsaken er at dere gjør det dere føler for når tiden kommer:)

lykke til

Skrevet

Jeg hadde med meg mamma men jaget henne ut da jeg skulle igang med trykkingen. Følte jeg trengte å være alene den siste fasen, og tror nok at det bare hadde virka forstyrrende om hun hadde vært der da. Umiddelbart etter at snuppa var ute måtte de hente mamma igjen så jeg fikk vist frem vidunderet. Da fikk det ikke hjelpe at understellet så ut som et katastrofeområde og mini hadde bæsja ned hele meg =p

Som såerdetpånigjen sier er det viktig å gjøre det som føles riktig når tiden kommer.

Skrevet

jeg har bestemt meg for lenge siden at jeg skal ha med søsteren min. hun er helt fra seg av glede. jeg gleder meg faktisk til å føde selv. har aldri syns det har virket skremmende. jeg skal filme det og tror jeg. ikke fjeset mitt antar jeg..hehe, men nedover. da kan jeg se på det alene senere og "oppleve" det på nytt.det er vel 4,5 mnd igjen ;)

Skrevet

Blir jeg noen gang gravid så ønsker jeg å være alene under fødselen.

Skrevet

Jeg har termin til søndag, 7 september. På fødselen skal min kone være med. Så fort vi blir flyttet ned fra føden til barsel så kommer mødrene våre, sånn at de får se vår lille gutt før visittiden der vi vet at det kommer endel familie og venner.

Skrevet

jeg har to storkebarn. ved første fødsel var søster med, andre gang dro jeg alene. begge deler var helt greit. nå hadde jeg forholdsvis korte fødsler, slik at dersom det trekker ut i tid, kan det kanskje være greit å ha noen til å hente ting osv. (gå i kiosken... he-he...)

ellers opplevde jeg at de ansatte tok veldig godt vare på meg, og det var noen som satt hos meg når jeg ville. (det kan jo bli en konflikt dersom flere fødsler er i gang samtidig, en sånn vil det alltid være).

generelt vil jeg nok si at jeg hadde mer enn nok med meg selv og kroppen min - ha-ha.

Skrevet

Hei, jeg skal ha med min mor og min venninne, som evt kan avløse hverandre litt....men begge to er inneforstått med at dette skal gjøres på min måte, og vil jeg at de skal gå ut og vente så gjør de nok det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...