MammaTilToTette + spire Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg har tidligere hatt en SA og en MA...Er nå gravid igjen og er så redd for at det skal gå galt igjen...Løper på do hele tiden for å se om jeg har begynt å blø osv...Dette begynner å bli slitsomt, og der er heller ikke bra for den lille spiren med alt stresset....Det jeg lurer litt på er om noen vet hvor store muligheter det er for at det skal gå galt igjen...Finnes det noen statistikker på det??
♥♥♥ Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Heisann. Kjenner følelsen! Hat hatt to tette SA. Har tidligere søkt endel på nettet, og leste et sted at det kun er 1- 2% som får 3 SA/ MA- med andre ord diagnosen habituell abort- dersom det er snakk om samme partner ved alle graviditetene. Det vil si at det er hele 98- 99% som har fullklaff ved 3. graviditet!!!! Syns det var en trøst jeg. Er nå 10+3 og har vært på UL 2 ganger, og sett hjertet slå begge ganger, så satser på at alt går bra denne gangen! Hvor langt på vei er du? Du kan jo be legen din om en henvisning til tidl. UL dersom du er mer enn 6 uker på vei- slik at du kan se hjertet slå...
MammaTilToTette + spire Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Godt å høre!! Får håpe det går bra for oss begge denne gangen! Jeg er 6 uker i dag,så det er fortsatt tidlig...Tenkte jeg skulle ha tidlig ul denne gangen også ja,men tenkte jeg skulle vente litt lengre...Så jeg er sikker på at det ikke er for tidlig å se noe.Hos meg er det ikke snakk om samme pappa,så får håpe det er bedre kvalitet på denne mannen:P Har ikke hatt noen blødning enda hvertfall, og har mye svangerskapssymptomer, noe jeg har hørt er bare positivt! Heldig du er som har vært på ul,ingenting er bedre enn å se det lille hjertet slå!!!:)
♥♥♥ Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Vi får satse på bedre kvalitet da ja . Jeg var på 1. UL da jeg var 7+2, og da var det i hvertfall ikke tvil om at hjertet slop. I følge gyn jeg går til kan man se hjertet etter 6 fullgåtte uker. Var på UL i forgårs og, da var jeg 10+1. Da så gyn både armer, fingre og ben... Helt fantastisk. Var så godt som sikkert at det gikk bra nå sa han, så får bare krysse fingrene for oss begge!!
MammaTilToTette + spire Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Så bra!! Ja,det er helt fantastisk! Det går helt sikkert bra med deg ja,det håper jeg! Skal prøve å slappe av jeg også og ikke tenke så mye på det..Og bestille ul:) krysser også fingrene for oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå