Gå til innhold

Aaargh... Ingen av klærne mine som passer lenger jo..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe har definitivt skjedd iløpet av sommern, kan d være at magen har vokst og grodd seg fiin og stor mon tro..? Gikk gjennom garderoben min nå nettopp, og d var jo søren meg nesten ingenting som passet lenger..Aaarghh.. Har mange sånne litt lengre gensere, som før gikk til ned under rompa, men nå er d såvidt de dekker magen foran, og ser jo ut som et pølseskinn på tur m dem på.. Og m mange av gensrene stikker magen fram og sier liksom titt-tei allesammen der nede- ikke videre pent d nei!

T.o.m gravidbuksa mi i str 38 (som i starten var en str for stor) begynner å bli for trang foran på magen- føles nesten som om magen klemmes i stykker av den strikken der..

For ikke å snakke om høstjakka mi, den har jeg ikke fått igjen på flere uker.. Litt kjipt å kjøpe ny jakke for knappe to mnd liksom..

Så litt frustrert her, what to doooo??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What to do? Buy new clothes! :-)

Her blir klaerne mindre og mindre ogsà. Topper og slikt bryr jeg meg ikke om blir mindre, men buksene....*sukk*... Jeg fàr de opp til knaerne, that`s it! Kjipt à ha gàtt opp sà mye egentlig, men jeg har nok mye vann i kroppen ogsà, sà det er ikke bare muffinsene sin skyld!

Jeg var à lette etter noen mammaklaer her en dag, men guri sà mye stygt...kjare folk... Sà jeg lette og lette etter klaer pà andre butikker... Det endte opp med at jeg var pà gràten til slutt, hehe... Jeg var stupklar etter all gàinga, hormonell, og hadde pròvd pà meg noen fine klaer jeg fant, men som ikke passet.... :-O Jeg tror visst jeg er mindre enn jeg er! :-/

Men i dag fant jeg en kjempefin lang genser heldigvis, som dekker rumpa og magen :-) Den blir kjempefin sammen med tights!

Skrevet

Jeg har 2 uker til termin, og her er det nesten ingenting som passer! Føler at alle svangerskaps klærne har blitt for trange...Jeg liker egentlig å pynte meg og se ålreit ut...Og nå leter jeg etter passende t-skjorter i skapet til gubben :-P Snakk om å bli fortvila!

Skrevet

Huff, ja, så sant så sant...

Gravid klærne mine har også begynnt å bli for små :-S

Har igejn 2 bukser, og noen thights med tunika som jeg kan bruke..

Har heldigvis en del topper, de er trange, men heldigvis ladnge så de dekker rompe ;-)

Bruker en del cardigan jakker med topp innenfor, og da gjør det ikke så mye at de er trange...

Men utvalget med klær er begrenset nå ja !

Skrevet

Huff ja, gravidklær har jeg totalt gitt opp jeg, ikke mye spennende på den fronten syns jeg.. Også blir d liksom litt dumt å kjøpe en masse klær som jeg bare skal bruke i to mnd til.. Så får vel bare tvinge på meg gravidbuksa et par uker til, og spe på m litt tights og tunika av og til (selv om d jo begynner å bli litt i kaldeste laget nå), er jo bare tre uker igjen til jeg går ut i permisjon, og da blir d jo litt mer inne-sitting vil jeg tro..=)

Skrevet

bruker de gamle klærne mine jeg:p

eneste noen få gensere jeg har kjøpt. bruker dongeribuksene uten noe stress får knappen og alt igjenn:) er uke 31+5

Skrevet

Jeg bruker stort sett mine gamle ola-bukser (stretch) som er helt åpne i livet, men over har jeg kjærstens skjorter som jeg bretter opp på ermene.. Syntes de er koselige å gå i og syntes det ser koselg ut også ;) Bruker kun de lyseblå og lyserosa som jeg syntes er fine <3

Skrevet

Ja greit nok når man kan dasse rundt.

Jeg har jobb med dressplikt så her er det bare å kjøpe inn klær gitt.

Gjorde et kupp i går

70% på Ni månder og da fikk jeg noe fint

Jeg var gravid og fødte sommeren 06 og da var det så varmt at jeg gikk bare i bikini ukene før fødsel

Så det har vært behov for mer gravidklær denne gangen,

Jeg har aldri lukket jakker egentlig så jeg regner med at jeg går høsten i møte med magen utenfor jakken.

Jeg har en god dunkåpe som er stor og til litt penere bruk så skal bruker jeg et sånt teppesjal sak som mamma har.

Skrevet

Hvor er Ni månder hen da? Hvilken by? Trodde det bare var meg som har vokst ut av mammaklærne:( Kjedelig!

Skrevet

ja, samme her, hvor er Ni måneder? (salg er jo geniale greier;)

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Kjenner til dette problemet ja :) Tights og tunika går greit fortsatt, men det ser jo etterhvert litt dumt ut når det høljer ned og er 8 grader ute, liksom. Av mammabuksene har jeg slitt ut en (dårlig kvalitet....), en er blitt for stram alle steder, så nå har jeg en igjen. Og mammatoppene er det heller ikke mange som dekker magen lengre uten at jeg stadig må gå og dra dem ned.....

Og siden jeg kanskje bare har et par uker igjen før jeg føder blir det for dumt å handle noe nytt nå - skal jo ekstremt kjapt inn i de gamle klærne og helst en størrelse mindre :)

Skrevet

her går d bare i joggebukser om dagen, og så hadde jeg en svart stretchbukse som kan brukes til " fint" med bellybandet over..... orker ikke bruke mer penger på gravidbukser som tar knekken på meg. Har 35 dager igjen nå..og føler meg mer sexy i joggebukser enn en jeans i str "hval"...Skal bli godt å se vekten gå nedover igjen, for ikke snakke om å SE at volumet på lårene blir mindre og mindre...Kan nesten ikke vente til de gamle jeansene mine passer igjen..men, d kan vel ta en stund da, skal jo ikke akkurat ligge i hardtrening og gå på suppediett heller, blir MAMMA jo, og blir koselige trilleturer og masse kos med baby :) skal bli godt å få noe aent enn kroppen å tenke på!! =D

Skrevet

Ni månder er i alle fall i Sandvika, men trodde de var på andre sentre også?

Jeg har vel ikke vokst så mye heller jeg da så buksene for gravide passer bra,

Jeg sliter litt med topper, for alle er jo så korte over armene og så kan jeg ikke ha korte dressjakker over lange topper Da blir det krøll.

om to uker er jeg høygravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...