Maren og snella Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Ble lettere oppgitt her i sted! Firmaet jeg jobber for har nettop flyttet til en ny bygård, fint og flott er det. Der er det sykkelparkering i bakgården, som (jeg trodde) vi deler med resten av bedriftene i gården. Men nei, i dag da jeg skulle hente sykkelen min, fikk jeg en salve uten like av en dame som jobber for den statlige bedriften i gården. Denne sykkelparkeringen var deres! Vi andre kunne bare pelle oss vekk. Joda. Jeg hadde hatt forståelse for utbruddet til damen om det var for få oppstillingsplasser, men det har ikke vært mer enn halvfullt i de 2 månedene jeg har brukt parkeringen. Blir litt oppgitt, om det faktisk er slik at disse sykkel plassene er øremerket til den bedriften, så skjønner jeg fortsatt ikke hvorfor man skal lage en så big deal av de to syklene fra min bedrift, når det er omtrent 70 ledige hver dag??????? Holdt min skarpe tunge i sjakk i dag.... følte det var lurest, for en gangs skyld... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå