prekæs Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg lurer litt. Har fått med meg at holdbarhetstid på egg i realiteten er mye lenger enn "best før" dato som står på. Vet også at hvis hvitten samler seg rundt plommen skal egget være bra. Og det gjør den. Men hvor lenge over best før dato? En mnd?(mener å ha lest det ett sted?)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg har også hørt en mnd om de står kaldt men du ser jo fort om plomma ryker når du har de i for da er de gamle...
prekæs Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg slo ut egget på en asjett og det er like helt, med mesteparen av hvitten samlet rund plommen. Har stått kaldt hele tiden.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 jeg pleier å bruke egg helt til plomma ryker av seg selv og er dårlig jeg hadde brukt det egget du snakker om!
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 lukter om det er dårlig også.. dessuten et gammelt egg flyter ikke... el var det omvendt..? lol :-) og ja riktig det om det er kaldt så holder det en mnd over dato :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå