Gå til innhold

luftsmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet idag med utrolig ubehagelige smerter imagen. det minnet om luftsmerter, så jeg brydde meg ikke så mye å gikk på skolen, men i de siste to ukene så har jeg kjent jenta mi sparke hver dag og mye så tidlig om morningen. Men i dag tidlig kjente jeg ingenting fra henne. jeg har kjent liv nå senere ut på dagen...men jeg er bekymret fordi jeg har så vondt. det stikker i hele magen, og litt i ryggen og på sidene..:( det er veldig ubehagelig men det går litt over når jeg strekker meg ut..det er derfor jeg tror det er luftsmerter...noen andre som vet hva dette kan være eller om jeg bør være bekymret...? setter pris på alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har slike plager eller vet hva det kan være?

Skrevet

jeg har også slike smerter. Ømt når jeg trykker neders på livmoren. Fant til slutt sammenhengen fordi jeg hadde spist en del plommer...dagen etter fikk jeg litt magetrøbbel og satt på do, da forsvant smertene. Nå kommer de og går i takt med fordøyelsen min, så slapp av fordøyelsen blir jo også forstyrret når vi er gravide.

Skrevet

ja, d er ganske ømt...jeg har jo spist en del lakris i det siste...hehe, da er det nok kanskje det samme som det du beskriver...håper det bare er det..:) tusen takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...