gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 så det på ikea og det så godt ut hvordan lager man det??
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg kjøper de frosne, det er veldig lett;) nam nam.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 så man kan kjøpe ferdig må prøves er det slik som på ikea da med gul ris ved siden av? så veldig godt ut på ikea aå jeg angrer på at jeg ikke smakte
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Nei, er bare selve falafelene, de små bollene om du skjønner. Det gule var kanskje couscous?
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg kjøper boks med sånn tørr blanding på helsekost eller en større butikk, så tar jeg en liten løk, litt bladpersille og litt dill og kjører det i en hurtigmikser til det er helt flytende og erstatter deler av vannet med denne grønne guffa. Så lar jeg alt stå den tiden det står på pakken, lager små kuler som jeg ruller i sesamfrø og frityrsteker. Nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå