Gå til innhold

Blødning i svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt og oppdaget til min store bekynmring da jeg var på do at jeg blødde litt!!! Det var ikke mye og det har ikke vært noe i dag, har heller ikke hatt noen smerter....men er utrolig bekymra!!!!! Skal på vanlig ul i morgen og er livredd for at det skal være noe galt... Noen som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Hadde heller ikke smerter. Det kom etter hvert også gammelt blod og vi tenkte at nå var det slutt. Gravide skal alltid kontakte lege hvis det kommer blod, så det gjorde vi. Fikk time hos lege og UL. Det viste seg at det bare var en oppsamling av blod som hadde løsnet. Slimhinnene er mer sårbare når vi er gravide og jeg hadde tydligvis fått samlet opp litt. På UL var det et sprellende foster som tydligvis ikke hadde merket noe av dramatikken. Det går nok bra med deg også!

Men husk at du uansett bør kontakte lege hvis slikt skjer. Legevakten var veldig behjelpelig på telefon enda det var kl 3 på natta. Vil også nevne at det er viktig å kreve svar og oppfølging når man er usikker.

Lykke til!

Skrevet

Det kjedde med meg også! berre eg voknet om morningen og oppdaget at et hadde blødd, mn blødde ikke mer å hadde ingen smerter.. eg ringte legekontoret, og de sa at eg fikk komme inn og kjekke.. da var eg 13+3, og eg fikk høre hjertelyden og alt sto bra til:)

Har hatt litt gammelt blod i utfloden min etter dette av og til, men ser ut som det har stoppet nå, eg 15+2 og var hoss legen idag for å kjekke om alt fortsatt sto bra til, å det gjor det ;) .. Var veldig bekymtet eg også.. I morgen på ul''en for du nok se et fint og sprellende foster trur eg ;)

Skrevet

Tusen takk for svar og oppmuntring:) Dere er noen engler:)

Er veldig spent på hva ul i morgen vil vise...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...