Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hei har hatt så vondt i magen i dag, blir så bekymret... Men den føles også treg så jeg prøver å si til meg at det er derfor.. men kjennes som ganske sterke menssmerter - er også kvalm og har ømme pupper så det er jo noe, men jeg liker ikke denne mageknipen.. Uff så lei av å gå rundt å kjenne etter!!!!! synes den delen av 1. trimester er helt pyton ( har hatt sa før så er nok litt ekstra obs..) Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei. Dette kjenner jeg igjen fra min graviditet. Hadde så sterke smerter helt nede i magen at jeg lå kroket på gulvet til tider. Men det varte bare 2-3 min om gangen og etter 3 uker var det helt borte. Og alt gikk bra med svangerskapet mitt!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk. Du er en knupp. hoveinnlegger
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 De menssmertene er ofte livmoren som strekker seg, rett og slett vokser for å lage plass til babyen:) Så lenge du ikke blør er det ikke farlig å kjenne litt smerter. Lykke til videre i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå