Gå til innhold

Nybegynner...;)

*Mummimamma og LilleGull*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

samboeren min og jeg har nå bestemt oss for å prøve å få barn. Jeg sitter med maaaaange spørsmål, og siden dette skal være "hemmelig" så har jeg ikke så mange å spør om råd... Håper dere kan hjelpe=)

Jeg har alltid slitt med uregelmessig mens - har til tider gått opptil 6mnd uten. Nå har jeg brukt Cerazette en periode, og i følge legen så kan jeg da bli gravid med en gang jeg sluttet. Er det noen som har erfaring med dette, kan det virkelig gå så fort? Og hvor lang tid er det "vanlig" at det tar før man begynner å merke symptomene....?

Som dere ser så er jeg en skikkelig grønnskolling her - helt nytt for meg, og jeg tar i mot alle råd og tips med åpne armer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg tok det to mnd før jeg fikk tilbake mensen etter cerazette. Hvor lang tid det tar er helt individuelt. Noen tar det 1 mnd andre 1 år. Etter det kan man få utredning.

Noen merker symptomer to uker etter befruktning og noen har ikke symptomer i det hele tatt.

Lykke til:)

Skrevet

jeg har blitt gravid med en gang etter å ha sluttet på Cerazette, 2 ganger :-)

Første gangen gikk alt bra og jeg fikk ei herlig datter.

Denne gangen mistet jeg desverre i SA, men var bare 5-6 uker på vei så kroppen ordner opp på egenhånd :-) Det hadde nok ikke noe med cerazette å gjøre, bare uflaks tenker jeg :-)

Så nå er jeg straks klar for å fortsette prøvingen :-)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...