Gå til innhold

fra anonym siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne være anonym i akkurat denne sammenhengen og hadde satt veldig pris på om noen kunne legge dette ut på skravlesiden.

Jeg har det fryktelig vanskelig akkurat nå. Barnet mitt, som er 2.5 år og har vært hjemme med meg fram til nå, har nettopp begynt i barnehage. Han har bestandig vært sosial og trygg på andre mennesker.

I barnehagen der han har begynt er det en ansatt som jeg ikke er helt sikker på. Hun smiler aldri, hun kjefter på barna hele tiden, sier ting som sitt ned! Vær stille etc, men veldig lite vennlig i stemmen. Da jeg var på tilvenning tok hun tak i gutten min og da "Kom her"! Og det tiltross for at han hylgråt og klamret seg fast til meg.

Jeg snakket med mannen min om dette og han sa øyenblikkelig at vi får ta han ut av barnehagen. Men saken er den at vi har ventet lenge på denne barnehageplassen og vi tror han har godt av å leke med andre barn. Dessuten har vi egentlig ikke råd til at jeg bare går hjemme framover.

Det andre alternativet er å ta det opp med de ansatte, det er kanskje den mest innlysende tingen å gjøre, men jeg synes det er fryktelig vanskelig å "klage". Jeg er veldig sjenert og dette orker jeg ikke tanken på.

Ellers kan jeg jo bare se om situasjonen bedrer seg. Men er dere ikke enige i at dette er en litt vel tøft oppdragelse for en 2 åring?

Setter veldig pris på svar fra andre barnehageforeldre!

Anonym

[svar på dette innlegget]

Tilbake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville vel vært mest riktig å "ta ut" den aktuelle ansatte, enn å ta ut gutten.

Hun høres litt feilplassert ut...

Skrevet

Jeg har aldri prøvd å legge over innlegg før- selvfølgelig fiksa jeg ikke tittelen: Er dette akseptabelt av bhg ansatte? tror det var det som var tittelen!?

Håper du får mange kloke svar anonym ;-)

Selv mener jeg at kanskje den lille gullklumpen din trenger å bli håndtert litt av andre voksne og gradvis vil bli tryggere i bhg. Du kan jo bare ta det opp med den det gjelder at hun kan være litt "brå" iforhold til det han er vant til- men jeg tror virkelig at dette vil gå seg fort til og at han blir tøffere etterhvert- kanskje det nesten er verre for deg enn for ham? !?

Håper du får god hjelp av noen av disse kloke damene her inne- LYKKE TIL<3

Skrevet

jeg ville tatt det opp med dagligleder i bhg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...