Gå til innhold

UL på Medicus i Tr.heim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time der i uke 12 (er i uke 9 nå). Fikk beksjed om at de ikke ville måle nakkefold, men bare gjørde de "nødvendige! sjekkene. Vi bestilte denne timen for å få sjekket om alt så fint ut... (en kan jo ikke være 100% sikker før fødselen, men..). Har noen av dere vært der i uke 11 og 12?

Vi betaler jo tross alt en del for ultralyden, trodde vi fikk sjekka det meste/det vi ville..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Skal også på ul i uke 12 der, er 8 nå. Trodde det var en selvfølge at de sjekket nakkefold, jeg?? Hvis man spør om det spesifikt da? Hm, litt av grunnen til at jeg ville ha ul såpass tidlig og da...

Skrevet

jeg leste noe på siden deres om at det gikk an å bestille medisinsk ultralyd eller ikke-medisinsk ultralyd... sjekk ut det?

syns det høres rart ut at de ikke skal sjekke nakkefold... kanskje det er noe de gjør for å sikre seg at de ikke kan anklages for noe hvis de tar feil? ikke vet jeg..

Skrevet

Forstod det slik at det måtte være en "god" grunn/en årak til at de skulle sjekke nakkefolden. Jeg skal ta en telefon igjen om noen dager for å høre en gang til og si at vi betaler jo en god del for dette...

Ang. medisink ultralyd eller ikke... Med. ultralyd høres ut som en svært grundig ultralyd som benyttes ved særskille tilfeller (kromosomfeil i fam. mm.)??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...