Værinne Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har bestilt time der i uke 12 (er i uke 9 nå). Fikk beksjed om at de ikke ville måle nakkefold, men bare gjørde de "nødvendige! sjekkene. Vi bestilte denne timen for å få sjekket om alt så fint ut... (en kan jo ikke være 100% sikker før fødselen, men..). Har noen av dere vært der i uke 11 og 12? Vi betaler jo tross alt en del for ultralyden, trodde vi fikk sjekka det meste/det vi ville..
snuppa&snuppen Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Heisann! Skal også på ul i uke 12 der, er 8 nå. Trodde det var en selvfølge at de sjekket nakkefold, jeg?? Hvis man spør om det spesifikt da? Hm, litt av grunnen til at jeg ville ha ul såpass tidlig og da...
to_tette? Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 jeg leste noe på siden deres om at det gikk an å bestille medisinsk ultralyd eller ikke-medisinsk ultralyd... sjekk ut det? syns det høres rart ut at de ikke skal sjekke nakkefold... kanskje det er noe de gjør for å sikre seg at de ikke kan anklages for noe hvis de tar feil? ikke vet jeg..
Værinne Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Forstod det slik at det måtte være en "god" grunn/en årak til at de skulle sjekke nakkefolden. Jeg skal ta en telefon igjen om noen dager for å høre en gang til og si at vi betaler jo en god del for dette... Ang. medisink ultralyd eller ikke... Med. ultralyd høres ut som en svært grundig ultralyd som benyttes ved særskille tilfeller (kromosomfeil i fam. mm.)??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå