Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er 175høy og veier 95kg. Jeg klarer ikke å slutte og spise. Er ikke sulten, men føler ett behov for å hive i meg alt jeg kommer over. Spesielt søtt. Blir så deprimert av dette og føler at det tar over hele livet mitt. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Da er vi fler ,jeg er 1,72 høy og veier 85,kg. Tror at det kommer av depresjoner jeg har ,mistet mamma og bestemor med 10 dager i mellom,i fjor og pappan til sønn min før det .Etter det har mat inntaket vært helt jævlig,I går spiste jeg en halv bløtekake sykt og kvalmt.Jeg går ganske mye og er en del i bevegelse. Men uannsett så er det ikke noen unnskyldning for å døtte i tryne som jeg gjør.Vet heller ikke hvordan jeg skal stoppe meg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Kan fortelle min situasjon. Er 1.73 høy og veier 99.7kg. Jeg spiser ikke usunt, tvert imot, jeg har enhver ernærinsfysiologs drømmekosthold. Med unntak av perioder hvor jeg føler ikke sult og spiser kun 1 måltid. Jeg går 10 000 skritt hver dag. Veide 75 på slutten av graviditeten, men på grunn av svangerskapsforgiftning og vann har jeg slitt mye med å gå ned. Har i tillegg ME.. Jeg går ikke ned uansett om jeg legger om kostholdet, uansett om jeg gjør noe smo helst. Men jeg fant ut grunnen for to mnd sidne. Jeg har pcos. Ba om metformin og nå går i alle fall ike opp. Sjekk om dere har det dere og? Sliter mye psykisk selv og vet mye av det kan komme av det og, men er ikke lett å komme seg opp når man har vært nede så lenge
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Kom deg i terapi før du fører det over på dine egne barn! Min mor er overspiser og har vært det hele mitt liv (og mange år før jeg ble født). Selv om hun TRODDE at hun skjulte det, så fikk jeg det med meg. Resultat: Anstrengt forhold til mat og spising. Jeg blir regelrett forbanna i matsituasjoner, jeg hater å spise foran andre og hater å se/høre/vite at andre spiser. Nå må jeg ta tak i meg selv, slik at ikke jeg ender opp med å gi barna mine skamfølelse for å spise og dermed bli overspisere. Så få en stopp på det før du ikke bare ødelegger deg selv, men også barna dine og kanskje til og med barnebarna dine kan bli skadelidende.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Kanskje dette er noe for deg? Jeg har ikke begynt selv enda, men har fått mange mail fra Dr. Frank og mange historier fra folk som har prøvd dette programmet. Så har tenkt å prøve det, er ikke så mange kronene hvis det bare er humbug, men det tror jeg egentlig ikke det er. Og jeg tror mye av spisingen har å gjøre med tanker i hodet - både bevisste og ubevisste - så kanskje det kan hjelpe om man klarer å snu på disse tankene. http://www.thepermanentsolution.com/
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Hi her.. Jeg spiser sunt med mitt barn. H*n får variert kosthold med grønnsaker og frukt. Men det er etter h*n har lagt seg at overspisningen begynner. Jeg klarer å spise 2 store sjokolader helt uten stopp. Etter det føler jeg meg kvalm og har lyst til å kaste opp. Har gjort det ett par ganger. Er fysisk aktiv og er i farta hele tiden. Ingen klarer og se at jeg veier så mye som jeg gjør. Men dette er et problem som sliter på meg og jeg klarer ikke og stoppe:(
astrid-marie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 tenk konstruktivt. meld deg på et grethe roede kurs. er i samme situasjon som deg, men for to uker siden begynte jeg på kurs. er strålende fornøyd! får fremdeles spise,men spiser riktigere og mer regelmessig. har allerede gått ned 3kg. logg deg inn på vektklubben.no for mer info lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå