venter Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Testa i dag, har termin 17 mai!! Hadde nesten gitt opp, så jeg tok testen å gikk i dusjen, rimelig rolig på at den var neg, men den gang ei. Har hatt same symptoma denne pp så alle andre pp der jeg ikke har vert gravid. Men forskjela var at jeg var fullstendig avslappa denne pp. Før har jeg kjent skikkelig godt etter, det har jeg ikke gjort denne gangen. Har 3 barn, så dette er nr 4!! Har mistet 3 ganger før, men det orker jeg ikke å tenke på nå..... Gi ikke opp folkens, plutselig sitter den!!
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye og lykke til med 4 man! Venter på enten TR eller posetiv test jeg da Så du får sende masse babystøv!
smiley_4juni-oliver Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Gratulerere så misunneli hihi lykke til i svangerskaper
BlessItBe Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Har tatt mange tester jeg, men ser en skyggestrek ( som jeg tror bare jeg ser). Men ingen mens. Kan d variere hvor mye hcg d er i urinen så tidlig?
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye!! Lykke til med nummer 4.
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.......Gratulerer sååå masse:) så utrolig helidg du er:) krysser alt for at spiren sitter fast og at du får en liten mai baby:) kos deg med den voksene magen. klem:)
Musemor med tre søte små Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer og lykket til med svangerskapet ;-) Dette går bra skal du se. Hvor mange pp prøvde du?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye med spiren :-)
venter Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 Dette var min 6 pp. Å det er no lenge nok synest jeg, men jeg vet at mange prøver lenger. Men går det ikke bra denne gangen, blir det ikke flere på meg. En gang må jo jeg slutte:)
Dotten Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Gratulerer så masse og lykke til. Dette går nok bra skal du se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå