Gå til innhold

Angående sykmelding...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å målte baby`n pga lave sf-mål for 14 dager siden og da ble han målt til 23% for liten... jordmora nevnte da at jeg skulle vært sykmeldt men etter det ble det ikke nevnt mere. jeg jobber i en bolig for psykisk utviklingshemmede og det er en del tunge løft og fare for slag... skal tilbake å måle baby`n i morgen, tror dere det er lurt at jeg nevner sykmelding da? er 35 uker imorgen, så det er bare 2,5 uker til permisjonsstart (20 september)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva syns du selv?`

Jobber du fullt nå?

Det er klart at om du går rundt å er usikker og bekymret så kan jo det også være med trekke ned almenntilstanden din

Om du selv kvier deg for å jobbe nå så syns jeg du skal være sykemeldt

Om du skal til samme JM så spør hva hun mente, si at du hørte hun snakket om det i går og du ble usikker på hva som lå til grunn.

Greit å vite om hun mener at babyen trenger at du er sykemeldt for da SKAL du jo bli det!

Lykke til med måling og jobb

Skrevet

er i fin form, men føler at det er litt tungt... plages endel med kynnere og mensmurringer når jeg er på jobb... mindre når jeg er hjemme... og føler at jeg har dårli tolmodighet når jeg er ferdig på jobb, med tanke på de hjemme (har en aktiv herremann på 4 år). jobber 60% turnus... får håpe det er samme jordmor, så jeg fr høre hva hun mente med det. tror det var pga blodgjennomstrømminga gjennom navlestrengen...

Skrevet

Da høres det ut som du trenger en sykemelding, Det er jo til og med mulig de vil sette deg i gang før termin om de mener det er best for barnet og da kan det jo være greit å få begynt "permisjonen " så du får tatt deg inn itl fødsel

Fødte før permen begynte sist og det var litt hektisk kan du si:)

Skrevet

men er også redd for å virke "lat" ettersom jeg er i så fin form... også er jeg redd for at dagene skal bli så lange og kjedelige... men egentlig innerst inne føler jeg at det er påtide å ta det med ro... frykter det blir før termin prinsen kommer ja :) men håper egentlig han klarer å vente til innen de 3ukersgrensene... men men, alt kan skje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...