Gå til innhold

Dere som har giftet dere....


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Hadde forloverne med noe å spise/drikke til frisøren? Eller noe annet som jeg ikke kan komme på hva er...?

 

Vi blir der noen timer, så må jo ha mat og drikke uansett, og synes det høres så kjipt ut med brunostskive liksom. Har kjøpt alkoholfri "sjampis" og tenkte kanskje ha med noe jordbær....Og om jeg har ork, lage til noen baguetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå er det noen år siden jeg giftet meg da. 13 år i oktober for å være nøyaktig, så det kan jeg faktisk ikke huske hvordan jeg gjorde det. Sikkert ikke dumt å bare smøre noen skiver, blir vel fort så som så med mat senere den dagen tenker jeg. Åt ikke stort den dagen jeg i alle fall.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan tenkte meg det går litt slag i slag og at man glemmer å spise...Og min søster har diabetes, så hun MÅ jo bare få i seg noe...Dersom jeg ikke føder kvelden før så lager jeg noen baguetter jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss jo langt unna hjemme, så kunne ikke smøre med mat liksom. Men salongen var ved siden et bakeri så den forloveren som fulgte meg (hadde tre stk) gikk ut og handlet litt da vi ble sultne. Finnes det noe sted i nærheten du kan kjøpe noe? Deilig å slippe styret med å lage i stand sånn når du har så mye å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover hadde med sprudlevann, baguetter og litt snop, lenge til middag sansynligvis, så det er godt med noe mat før det.

 

Skal du holde tale eller laget sang? Er det stort bryllup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde tale, vi er heldigvis to forlovere så dersom jeg skulle være borte så kan hun fint holde talen alene...Skrevet et eventyr :-)

 

Er vel sånn midt på tre stort, blir rundt 50 gjester.

 

Blir nok til at jeg lager en liten piknikkurv tenker jeg....om jeg er istand til det da...Alkoholfritt boblevann er iallefall kjøpt inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra hun har sikret seg med to forlovere da:)

 

Vi var i et bryllup der talen var lagd som et eventyr, veldig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...