Thessa og Bebbis Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 1 pp etter MA! Og jeg som trodde jeg var syk fordi jeg ikke fikk mensen og testet negativt. Så ventet jeg tre uker og tok ny test idag! OG DEN VAR POSITIV!!! :-) Denne gang, lille spire skal du klore deg fast og ikke gi slipp! *peke strengt på magen* JIPPI!!! Tror jeg er 5 uker på vei. Nå er jeg jo nervøs fordi puppene ikke er ømme! Er jo vanlig det og? Masse murringer i magen så det virker som det vokser inni der da! :-)
birma og tredjemann Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer så mye!!! Håper jeg er like heldig som deg og kan følge etter over til 1. tri snart jeg og. Men er jo bare to dager siden jeg hadde utskraping så må nok smøre meg med tolmodighet. Uansett, veldig kjekt at spiren satt så raskt. Denne gangen skal det gå bra :-)
baby09...:) Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Gratulere så masse:) Hadde også en ma i fjor høst, så den her gangen har d vært en evig symptomjakt fra dag en:) E inne i siste uka av 1. tri no, eg fikk på fredag høre hjertelyd, så ser ut som d går bra den her gangen. krysse fingran for deg, og vet akkurat kordan du har d. Den her gangen går d nok bra skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå