Gå til innhold

Noen som har erfaring med Barn og leker-pakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk reklame fra Barn og Leker fra Sportmann. De har sånn pakke med fleecedress, regntøy og parkdress. Er det noen som vet om den parkdressen duger? Holder den på varmen, og er den noenlunde vanntett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet desverre ikke noe om den pakken eller parkdressen, men jeg har bestilt klær fra Barn og Leker før, og min erfaring er at klærene er veldig små i størrelsen. Jeg kjøpte t.o.m. en størrelse større enn ungene brukte, bare for å være på den sikre siden, og likevel passet de ikke. Så hvis du aldri har kjøpt noe fra de før, så ville jeg vært obs på det, og kjøpt minst en størrelse større, helst to!

Skrevet

Oi, det var bra du sa. Venter uansett med å bestille til jeg evt får høre noen erfaringer. Er jo ikke noe vits i å kjøpe pakken om dressen ikke er noe bra.

Takk for tipset :)

Skrevet

vi hadde denne pakka til snuppa i fjor og det er den beste dressen vi noen gang har hatt og hun har hatt dyre merker ellers. alltid varm og tørr og stoffet i rumpa på dressen tåler godt med lek og full fart :)

vi kommer til å kjøpe dette igjen!! kjøper generelt store klær til snuppa da hun vokser noe veldig så i fjor hadde hun en ganske stor dress men i år passer den akkurat så kommer til å bruke den litt uten for nå i høst :)

hvor mye koster denne pakka nå?

Skrevet

Så bra! Pakken koster 500 kr. Synes det er en kjempebra pris, siden jeg må ha to... Blir fort dyrt med fleece og alt, og jeg liker å ha to dresser til hver, i tilfelle de blir våte/må vaskes. Da blir det litt voldsomt å kjøpe dyre dresser.

Eneste nå er da å finne ut hvilke str jeg skal kjøpe... Kan jo kanskje ringe og spørre dem.

Skrevet

jeg har ikke følelse av at de er små i str... har 116 i den til snuppa og i fjor brukte hun ca 110 i ytterklær... syns den passet akkuart som jeg forventet i den str... eneste er kanskje fleece dressen som virket kort i armer og bein. vi hadde den bare som reserve i bhg så ble ikke veldig mye brukt. men dressen og regntøyet er mye brukt :)

skikkelig kvalitet, ordentlige solide strikker under føttene bl.a. som enda ikke har gått i stykker :) eneste er at den regnjakka vi har bare har knapper og ikke glidelås men på bildet av pakka i år ser det ut som om regnjakka har glidelås...

som sagt vi er veldig fornøyde :) og kommer helt sikkert til å kjøpe denne pakka i år også og håper på like god kvalitet :)

Skrevet

Vi har kjøpt denne nå, virker veldig bra både dressen og fleeecen, varm og god :) Har kjøpt en str større enn han bruker siden han gjerne skal ha litt klær under og ha mulighet til å bevege seg bra ute i snøen...

Skrevet

Hei!:) Skulle til å skrive samme innlegg jeg også ,men fant heldigvis denne!:) Da prøver jeg meg på pakken jeg også:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...