Gå til innhold

Baby på 4 mnd sover i egen seng, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kl 05 hver morgen skriker hun og vil i vår seng, hun ligger og syter og prater i vei helt til jeg tar henne opp og legger henne i vår seng. Da tar det henne 1 min og hun er i dyp søv igjen, før så og vokne igjen kl 09.

Gjør meg egentlig ingenting :) Er bare redd det skal bli en vane når hun blir eldre. Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja min gutt gjør det samme.. sover alene til morgenkvisten, da våkner han og det er tydelig hva han vil.. prøver alt før jeg tar han i min seng, men roer seg ikke før jeg brer dyna over han og legger en arm rundt ham... stakkar liten... Er jo så herlig også, men jeg sover ikke så godt med han i sengen, også våkner han jo av vekkerklokka til samboeren min når han egentlig kunne sovet lenger.

Skrevet

he he vi har det nok akkurat slik vi også..her våkner hun rundt 5 og roer seg ikke før hun kommer opp i senga til oss..jeg har vært litt redd for at det kan bli en vane,men det er jo greit at hun iallefall sovner i sin egen seng..så får vi jobbe med det derifra...;) lykke til videre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...