Gå til innhold

'unnskyld!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å be deg om unnskyldning. For jeg er sikker på at du er lei deg. Men jeg håper du vil forstå!

Det var du som gikk fra mannen din. Vet du vil ha han tilbake. Men desverre er det for sent! Han vil ikke ha deg tilbake.

Vi traff hverandre ved en tilfeldighet. og en av amors piler traff ihvertfall meg midt i hjertet. Og jeg begynner å bli sikker på at han ble truffet også.

Det var utaktisk av oss å dra hjem sammen mens datteren din var der. Hun ble sikkert kjempeskuffet over pappan sin. Jeg har barn selv og burde tenkt meg om før jeg ble med. Hun er jo i en sårbar alder. Husker selv den gangen mamma fikk seg ny kjæreste. Tror jeg var 16 den gang.

Jeg burde husket den gangen. Unnskyld!

Jeg har ikke vært delaktig i at "mannen din" ikke vil ha deg tilbake!!!!

Jeg håper jeg vil bli venner med barna dine, men du vil alltid være mamman deres!

Jeg er selv mamma og forstår hvor sårt dette vil føles for deg. Jeg skal prøve å gå varsomt fram. Jeg lover!!!!!

Jeg er forelsket i "mannen din!" Det kan jeg desverre ikke unnskylde!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme hvor mange piler dere ble truffet av, du må jo ha vært noe av grunnen. Hvorfor sier du unnskyld hvis du ikke har noe med det å gjøre? Og hvorfor si det her? Utolig feigt av deg. Si det face to face hvis du er så tøff. Og du setter ikke barna først! Så lenge du blandet deg inn så var det jo ihvertfall ikke noe håp. Håper skyldfølelsen din ødelegger nattesøvnen din, for dette var virkelig provoserende å lese!!

Skrevet

Ehem ,ser jo ikke ut som om det var sånn ment nødvendigvis da, dette var da voldsomt til svar!

HI gir jo bare inntrykk av at hun unnskylder seg fordi hun tenker at den andre er lei seg og at hun selv er lei seg for det. Hun bør ikke få ødelagt nattesøvn for å ha møtt en mann som allerede var forlatt av sin kone. Det en del som merker at de vil ha ekser tilbake når ekser møter noen nye, kanskje det er tilfelle her. Uansett så er det ubehagelig og også vondt å vite at et annet menneske enten har lagt deg for hat eller blir fryktelig såret for noe du gjør. Dette kan man godt miste nattesøvnen av. Men om HI skal ta konsekvensene av dette all den tid hun møtte en singel mann, det er jeg ikke nødvendigvis sikker på.

Skrevet

Er du alene selv? Er det enda håp for dere?

Verden er full av enslige menn som har blitt gått fra og har gått fra.

Det vil alltid være sjalusi i forbindelse med det.

Jeg kommer nok ikke til å treffe vedkommende på lenge, men synes det er trist at hun blir så lei seg og sier ting til barna om pappan sin. Det var faktisk hun som har valgt å gå, og han har bestemt seg før jeg dukket opp. 'men kan jo være enda mer endelig siden jeg dukket opp. for all del. hva vet jeg. så lenge det er liv er det håp. Men skal jeg la være å finne meg en ny mann fordi det er håp så lenge jeg lever så får jeg være singel for resten av livet.

Er selv blitt forlatt, og jeg kjenner følelsen av sjalusi med hensyn til en annen "kvinne" i mitt barns liv. ja, så jeg ber virkelig om unnskyldning for å komme inn i livet deres, men jeg gir ikke slipp på det nå.

Jeg burde være så voksen at jeg burde holdt meg borte da datteren var der. Men faktisk så trodde han at hun ikke var der.

Bli så provosert du bare vil

HI

Skrevet

kanskje noe vi alle burde tenke over dette her?

Vi er vel i samme situasjon alle sammen. Singelmammar som har lyst på ny kjæreste. Hva er sannsynligheten for å møte en uten baggasje når man har det selv........?

Skrevet

Du har da vel ingenting å si unnskyld for, men går ut i fra at du sikter til ei som ofte er inne på desse sidene, men jeg kan ikke skjønne hvorfor. Dersom alle menn som hadde en "historie" er forbunden frukt så må vi vel snart ned i ungdomskolen for å finne ny type og helt ærlig så finnes det en granse for t.o.m. meg;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...