Gå til innhold

Alt dette maset...! :)

mamma til blå -08 og rosa -11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker på vei imorgen, og har i det siste blitt ringt til hver eneste dag av både mamma og svigermor som "bare lurer på hvordan det står til..". Og så spør de om jeg har kjent noe i det siste, om jeg tror jeg begynner å få rier o.s.v. Har TO UKER igjen til termin, og dette er førstemann så oddsene er vel ikke akkurat på min side for at ungen kommer før termin..! Bare kjenner at jeg blir så forbaska lei dette maset, venter jo mer enn nok selv på denne ungen..! Men så får jeg så utrolig dårlig samvittighet fordi jeg irriterer meg over dette, er første barnebarn på begge sider så forstår jo at det er veeldig spennende, det her..! Men TO UKER FØR :) hadde vært en ting hadde jeg vært på overtid.. :) Noen andre som har det sånn..? Er det ufint av meg å hisse meg litt for dette..? Kan aldri tenke meg at det har med hormonene å gjøre, neeeida.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, bare vent til maset om du ikke føder før termin:P Er jo veldig hyggelig at familie og venner tenker på oss, men ungen kommer når den kommer! Hadde vært hyggelig å slippe det ekstra "stresset" med å måtte forklare seg at vi ikke har noe som helst å si på når ungen kommer:P Hadde vi visst når den kom eller kunne gjort noe for å satt dt i gang så hadde vi jo alle gjort dt:)

Skrevet

Jeg forstår egentlig veldig godt maserne, men er spent på dine vegne og ønsker å vise oppriktig interesse.

Det betyr ikke at jeg ikke forstår deg også.

Ser jo hvor tullete jeg selv er fortiden, om noen sier at magen er stor eller at noen på jobben tuller med meg så er det plutselig ikke greit hvergang (selv om jeg ikke sier det da)

En på jobben spør meg hver dag ingående om formen, ikke alltid jeg har lyst til å gå i detaljer.

Jeg prøver å tenke at de aller fleste ting er sagt og gjort i beste mening eller i værste fall i ubetenktsomhet:)

Lykke til videre med 1-28 dager med mas:)

Skrevet

kremt...oppriktig litt misunnelig jeg....

vil også at familien og venner skal ringe og bry seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...