KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Livredd for å bli gravid igjen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hvis man bare husker å ta dem til ca riktig klokkeslett så er de vel det, vanlige ppiller har man jo litt lengre "tabbetidsperspektiv" å ta dem på.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Okei:) Takk for svar!
Sivalur Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hvis du er livredd for å bli gravid, ville jeg heller satset på hormonspiral. Inneholder samme hormon som cerazette, og er en del tryggere - nå husker jeg ikke prosenten for cerazette, men hormonspiralen skal være 99% sikker.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Uff, får helt noia da jeg hører ordet spiral Har ei venninne som ble gravid med det også, så frister lite... Satser på minipiller før jeg går over til pearly;)
kristanna Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 hva med vanlige p piller? kan være vanskelig å ta til samme tidspunt hver dag..tenker hvis man er ute,kommer hjem senere enn planlagt osv.
susemor-3 små Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Hvis du skal gå på minipiller er i hvert fall cerazette mye sikrere enn conludag. Spesielt fordi du har 12 timers glemmemargin med cerazette, og at den slår ut eggløsningen. Det gjør ikke conludag i like stor grad, og conludag må dessuten tas på samme tid hver dag.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Jeg ammer så vanlige p-piller er vel utelukket? Hmmm, har hørt så mye dritt om cerazette så var egentlig innstilt på å få conludag...Får sette på alarm på mobilen slik jeg husker de da:))))
susemor-3 små Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Du bør unngå vanlige p-piller ja. Sikkert lurt med alarm ja:-) Jeg hadde ingen bivirkninger i hvert fall med conludag.
1.gang84 Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 cerezette er faktisk en p-pille som kan brukes når du ammer. i sverige er man veldig fornøyd med denne p-pilla og den har mye lavere nivå av østrogen enn andre p-piller, noe som har vist seg å være meget positivt. jeg skal prøve cerazette nå, da spiral er utelukket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå