olebrum78 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hva jobber dere med og hva har dere i lønn?
sannamin* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Skal jobbe 66% natt , er Sykepleier med 10 års amsinitet.. utbetalt ca 18000mnd da med natt og helgetillegg! ( tilsvarer ca 88% dag/kveld turnus jobb som Sykepleier )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jobber 61% natt, sykepleier med snart 8 års annisienitet. Får ca 14000 utbetalt (med helger og natt-tillegg).
*snuppa* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 jeg jobber i leke- og barneutstyrs butikk og har utbetalt 9000 i mnd.. dårlig med natt-tillegg her gitt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå