Gå til innhold

herregud!!!!!!

har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg gått en mnd med to cm åpning, og en og en halv uke med ca 3cm. hodet til babyen ligger så langt ned i bekkenet som det går an, og er festet. cervix har vert litt lang, men er nå helt kort.har vert myk hele tiden. har hatt av og på tegningsblødninger de siste ukene. myye kynnere, vonde kynnere, men uregelmessige. ble strippa for tredje gang nå i dag. har kraftig bekkenløsning, og sover ikke lenger om nettene. samtidig som jeg har en vilter 2 åring å ta meg av på dagtid. var innlagt på føden for 3 uker siden for de mente at fødselen var i gang. babyen i magen ligger 25% over normal vekta.

er så dritt lei av falske forhåpninger, og denne ventinga nå at jeg spyr snart!!! har termin i morgen!

sorry alt sytinga og klaginga, men nå MÅTTE jeg bare få det ut!!!!

noen som har gått slik som dette, og som ikke har født før to uker på overtid??

akuratt nå så føles det som om det kan bli nyttårsbarnet på meg!! vist jeg har flaks!! ;)

har helt mista håpet på at noe snart skal skje...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

auuuu!!!! jeg har så vondt i magen at jeg kan ikke gå!!!!! :( :( reiser til føden nå for sjekk! guuud så vondt!!!

Skrevet

Oi så spennende! Håper for din del at det virkelig er i gang nå!:)

Masse masse lykke til. Gi oss oppdatering!:)

Skrevet

Huff:-( Føler med deg! Håper det er noe skikkelig på gang nå da! :-)

Skrevet

Et veldig godt tips til deg, om du orker da.....er å ha sex med mannen din, det er helt utrolig hva sæden gjør. I mitt forrige svangerskap var jeg så lei på slutten at jeg ba om råd fra jordmor om hva jeg skulle gjøre for å få igang fødselen og hun sa:gå deg en lang tur nå og kos deg med mannen din etterpå, så sees vi på føden i kveld. Og jeg gjorde som hun sa og havnet på føden den kvelden. Det er noe med at sæden fremskynder modningen og ble i "gamle dgaer" brukt som middel for å få satt i gang fødselen.

Lykke til, og prøv det, om du ikke allerede har prøvd det;-)

Skrevet

heisann jenter!! :) jeg fødte jeg! :) :) det var starten på riene mine når jeg fikk så vondt.. fødte en stor fin gutt klokka ti på tre samme natta :) han var 4120gram, og 53 cm :) fødselen gikk veldig bra! vondt er det, men gud det er verdt det når den lille endelig ligger på magen :) :) vi kom hjem fra føden på fredags kvelden.. lille gutt er kjempe snill!! sover og spiser :)

masse lykke til til alle dere andre som går å venter! :) plutselig er det i gang! :)

Skrevet

Gratulere så mye med prinsen :-)

Skrevet

Så var det overstått for deg!

GRATULERER så mye med prinsen! Hjertelig til lykke!

Nå håper jeg du får hvile godt om natten, imellom ammingene, og at du får litt hjelp med 2-åringen, så du kan nyte tiden med det nye familiemedlemmet! Klem fra

Skrevet

Å gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Da ordna det seg jo for deg allikevel da ;) heldig som er ferdig, hatt maserier hele helgen, og ennå 3 2/2 uke igjen til termin ;S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...