Gå til innhold

Må visst snu i døra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mista i dag - ingen tvil.

Men: det skjedde tross alt veldig tidlig - nå vet vi at vi kan lage spire - og neste gang sitter den forhåpentligvis!

Så folkens: Ønsker dere noen flotte svangerskap! Kos dere med de voksende magene.

Og så satser jeg på at det er en svingdør her så jeg kommer kjapt tilbake! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det satser vi også på!

Du må kose deg med prøvingen så lenge ;-)

Skrevet

Kremt, jotakk, vi har bare prøvd i 4 mnd, så må innrømme at det ikke har blitt kjedelig å pøve enda ;)

Skrevet

hvor langt var du på vei da?

lykke til med prøvingen

Skrevet

Var bare knappe 5 uker på vei. Da jeg begynte å blø lurte jeg litt på om uka bare var 4 dager forsinket (isåfall første gang på 20 år) og at jeg hadde hatt falskt positive tester søndag og mandag med påfølgende innbilte symptomer... Men: tidligere i dag hadde jeg en halvtimes smertehelvete. Toalettbesøket etterpå viste at det ikke var noe forsinkelse, nei. (Skal slippe detaljer).

Jeg har musklknuter i livmoren, så jeg vet at jeg har noe økt abortrisiko. Skal til gyn. min neste uke, da kan jeg med sikkehet fortelle at vi ble gravide etter 5 forsøk, men mista tidlig. Så får vi se om det blir en liten operasjon. Er ved godt mot! :) Som jeg sier: Nå vet jeg i det minste at vi er fruktbare!

Takk for alle som krysser fingre for oss! :)

Skrevet

lykke til med videre prøving.. krysser fingre for at spiren din klamrer seg fast neste gang;-) (og at det ikkje er lange til:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...