Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er snart 5 mnd siden fødsel, ikke fått mensen enda og går på cerazette. Vært ekstra trett i det siste, vel er vel ikke uvanlig det med en liten bebis i huset...Litt svimmel og uvel. Og i dag verking i korsryggen... Uff kjenner jeg blir litt nervøs her... Når har dere fått mensen? Noen som er blitt gravid mens de gikk på cerazette? Dere som ikke har fått mensen tilbake, tar dere graviditets test innimellom for sikkerhetsskyld?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg ble gravid på cerazette, men glemte nok å ta pillen av og til.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 HI Har ikke glemt pillen, men vet jeg tok den forsent en dag...Hvor tidlig merket du at du var gravid???Kjipt å fortsette om man skulle være gravid mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg begynte å blø to uker etter at jeg startet på cerazette, etter å å ha blødd nesten kontinulerlig i to mnd sluttet jeg. Men i denne perioden hadde jeg også mange av de samme "symptomene" som du beskriver, og i følge legen var det ikke uvanlig. Så det kan være starten på mensen du merker også tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 en bivirkning av cerazette er jo at man kan miste mens
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 HI her. Takk for svar. Vet at det er en av bivirkningene. Men dermed merker man jo ikke så lett om man er gravid, derfor jeg lurer på om dere tester dere innemellom...
Lykke X 4 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 13 mnd siden fødsel, fremdeles ingen mens her. Slutta med cerazette for snart en måned siden, har tatt test for en uke siden, var ikke gravid. Skal ta ny test snart. Noen mister mensen av cerazette. Og noen blir gravid på den. Andre må vente lenge på mens etter å ha slutta på pilla. Har hele tiden tatt graviditetstest innimellom for å utelukke graviditet. Kan være lurt for sikkerhets skyld, spesielt nå som du har symptomer. Kan jo også være at mensen er på tur hos deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Jeg ble gravid på cerazette...glemte to pille rpå et brett. Gikk på trionetta i mange år og glemte et par piller i ny og ne, men de gikk jo ut av markedet 1.jan 2007, jeg ble gravid i begynnelsen av februar. JM og legen min sa at det hadde vært en abortboom i mars-mai 2007, og at dette visstnok skyldtes at trionetta ble tatt av markedet. SÅ utrolig teit å fjerne piller på den måten!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hvis mensen stopper helt, så virker det veldig slitsomt å måtte teste seg hver måned og da, sånn i tilfelle...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå