Charlotte85 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Herregud, nå er jeg her igjen.. Bare ett år og to måneder siden jeg fikk førstemann, og må ærlig innrømme at det ikke var bare jubel når graviditetstesten var positiv nå.. Det er mange skumle tanker i hodet mitt rundt både svangerskapet, fødselen, og tiden etter baby 2 kommer.. Er det flere som ikke bare har rosenrøde tanker rundt det å bli mor for første eller andre eller kanskje tredje gang?=)
Kaimana*prøvernr2* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg må vel si at under siden som har gått 1uke siden jeg testet har usikkerhetet kommet mer og mer og mer og mer...noen dager vipper den på det positive og andre ganger på det negative. Jeg vet fortsatt ikke,vi vet fortsatt ikke...samboer stiller opp uansett,og jeg er der for han-det er viktig for meg! Dette er min første graviditet,og det er første gang jeg står ovenfor ett så vanskelig valg som jeg gjør nå....mamma gjør sitte beste for at jeg skal ta det riktige valget for meg(oss) noe jeg syntes er bra....men hva er det riktige valget??? Gleden er stor en dag gleden finnes ikke der neste dag....hormoner???
Anne_b1980 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 har det litt på samme måte som du, venter nr 3, nr 2 er 6 mnd nå....er vel rundt 10-12 uker på vei. lurer litt på åssen det skal gå....men får være flink å bruke besteforeldre til litt avlastning, de venter bare på få vesla på overnatting og pass nå så det blir nok bra.gruer meg mye, men Gleder meg alikevel mest da:)
Vil Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Men tenk så fint for barna å være så nære i alder! Det kommer til å bli slitsomt for dere, men om ett eller to år kommer dere til å høste godene. De blir bestevenner og kan etterhvert passe seg selv. En venninne av meg har to tette, slet med det i begynnelsen (hun var ikke så god på å avvenne eldstemann med å bli bært hele tiden, nå sier hun at hun burde vært flinkere på det før hun fødte.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå