Gå til innhold

Wræææl, jeg er dehydrert. . .:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet hjem fra legen og skal tilbake i morgen tidlig.

I mellomtiden skal jeg drikke 4 liter!!!! med væske (farris og eplejuice).

Måtte drikke 2 glass vann før jeg fikk gå der i fra også, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få i meg 4 liter til? Jeg har omgangssyke og kastet opp bare av de 2 glassene:(

Jeg vil virkelig ikke på sykehuset, legen var så "snill" at han presteret å si at hvis jeg blir lagt inn, blir det meg og gamlingene.

Fikk til og med en lapp hjem til samboeren min fra denne legen, om at alt jeg får "lov" til å gjøre i dag er å ligge på sofaen, drikke og å tenke på drikke.

Blir redd av sånt jeg, er det farlig å være dehydrert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får i deg væske så dauer du ikke :o)

Har hatt et par venninner som har vært innlagt pga dehydrering ifbm hyperemesis, de fikk da ikke i seg drikke på egenhånd uten å kaste opp,men gikk fint gjennom armen (eller hvor de fikk den). Hvis du skal på sjekk igjen allerede i morgen går det nok helt fint, om det så blir "deg og gamlingene" :o)

Skrevet

Det er ikke bra å bli dehydrert. Kan gå utover organer som nyrer osv. Så ja du bør forsøke å få i deg væske. Og klarer du ikke det skal du være glad de vil legge deg inn.

Skrevet

Bland det på flaske og drikk hele tiden. det gjør jeg når jeg har omganssyke. Kroppen din trenger masse væske. Du kan få hodepine og bli ganske slapp hvis du er dehydrert. Du vil føle deg litt bedre etter å ha drukket endel.

Selv om du kaster opp så tar kroppen opp litt og litt så lenge du drikker jevnt.

Hva med saft?Drikk iallefall noe du liker og varier, så du ikke blir lei.

Skrevet

Forresten; ikke styrt drikken. Ta en slurk og to, og heller litt ofte enn å hive innpå et glass. Da hadde jeg også kastet opp :o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...