~Simelisa & Marina~ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Heisann... Jeg har ei lita tulle på snart 13 månder og hun går, klatrer opp og kommer seg ned over alt... Husker så vidt at med de to største byttet vi til vanlig seng men sengehest ikke lenge etter de lærte seg dette. Så derfor lurer jeg her på, hvor lenge brukte dere grindseng til deres små. Tenker at det er jo skummelt om de skal begynne å klatre opp og over og falle å slå seg fordervet... Takk for innlegg ) MVH
Zitro Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg byttet til juniorseng når gutten var 2 år og 2 mnd. Da kom han seg lett over så da syntes jeg det var like så greit og bytte før han deisa i gulvet med hodet først...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Mi sover i sprinkelseng ennå, snart 3,5 år. Hun har kravlet lenge og kan nok fint komme seg utav senga om hun virkelig ville/var nødt, men hun gjør det ikke likevel. Hun prøvde en gang og det syns hun tydeligvis var skummelt nok til ikke å gjøre det igjen, hehe. Kommer uansett til å gi henne ny seng i løpet av høsten/vintern når hun får nytt rom (og sprinkelsenga skal jo babyen i magen ha i løpet av nyåret/våren).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå