WildPrincess Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i en uro til å sette på senga til babyen med Ole Brumm figurer??
Mamman til Ovedie Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 http://www.leke-hobby.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_27&products_id=66&zenid=ac4ce1741a2d6002e0bd7e2deee58b4c Fant denne, men ikke akkurat aktuell til små babyer.. Vet jeg har sett en skikkelig fin uro med Ole Brum en eller annen plass. Det jeg kan komme på sånn umiddelbart er at JYSK har endel babyting med Ole Brum. Kan være verdt å sjekke :-)
WildPrincess Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Jysk er nok ikke noen dum idee Skal dra innom å titte der Vet også jeg har sett det "ett eller annet sted" men nå som jeg vil ha det finner jeg det selvfølgelig ikke igjen
babyfrøken *mamma* Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Reflex i Trondheim har en iallefall, så kan jo godt hende Reflex butikker flere steder i landet har det også (",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå