Gå til innhold

'Hvor gammel er du - hvor gammel er mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er en ok aldersforskjell.

er 33 og 45 stor for deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er 1 år yngre enn meg.

33 og 45 år er stor aldersforskjell, men om den ene er 33 og den andre 45 syns jeg ikek det er så verst ;o)

Skrevet

Eg er 28 og han er 32.

33 og 45 er ikkje for stor forskjell for meg

Skrevet

eg e 26 å sambo 25..

har aldri brydd meg om aldersforskjella :-) Så fremst dem e over 18 kan dem gjerne være ilag me en på 40 førr min del.. :-) Det har med hodet å gjøre ikkje aldern!

Skrevet

Jeg er 22 han er snart 28:) Enig med M-N & sassy ang aldersforskjeller:)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg er 31 1/2 og sambo 46 1/2:)

Vis noen er 33 år eldre eller 45 år eldre du mener? Det er mye ja!

Skrevet

Meg 29 og sambo 39 år. Men 2 år i fødeår, altså 1977 og 1979....

Skrevet

Jeg er 28 og mannen er 31

Skrevet

Mellom meg og mannnen min er det nesten 5 års forskjell, jeg er 26 og han 31.

Hvis du mener at 33 og 45 år eldre så er det stor forskjell men ikke når det er 12 år i mellom, hvis den ene er 33 og den andre er 45. Da jeg var på barsel var det ei der som var sammen med en som var 33 år eldre, var mye det ja

Skrevet

Syns ikke at 33 og 45 er noe aldersforskjell å snakke om jeg. Mannen min er 7 år eldre enn meg. Vet ikke hva som er ok aldersforskjell, for det kommer jo an på alderen og sånn. 16 og 30 syns jeg jo er litt drøyt, men samtidig så er ikke 14 år så mye om begge er voksne, om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Jeg mente hvis en var 33 og han var 45.

synes selv det er helt greit. bare lurte på hva andre synes

Skrevet

Her er det 19 år mellom..

Jeg er 23(snart) og han er 42.. Og hos oss funker det fint!

Men va andre mener/tror og om d funker kommer jo ann på personene som er sammen. Er man en god match har ikke alder noe å si!! Det er min mening.

Men hadde han hatt barn fra føra, hadde jeg tenkt meg mer om før jeg ville satsa, var tross alt bare 18 da vi ble sammen! ikke mye klar for å bli stemor da nei..

Men kan aldri motsi kjærligheten. Er man forelsket, bør ikke alder være no stopper får å hvertfall prøve på ett forhold :)

Skrevet

Jeg har forelsket meg i en på 45. han har 3 fra før. 5 - 17. De to eldste bor hos han.

jeg har en gutt på 2 år.

Men jeg er ikke klar for å bli noen stemamma nei.

Og jeg tar det hele helt med ro... ikke lenge siden jeg ble alene....

ikke han heller. Men vi trives sammen og snakker godt sammen.

Har ei veninne som han er 54. hun 35. De funker kjempefint. Hans yngste er 17. Hun har tatt det med barna fint. De har ei på 2 og ei på 1 ca.

Skrevet

Jeg er 22 (snart 23) og han er 29:)

Skrevet

jeg er 26 og kjæresten min er 34.

Aldersforskjellen til dere er ikke så ille så lenge dere trives og har det bra sammen :-)

Skrevet

Mann min er 11 år eldre enn meg. Det er jo en stor forskjell, men det funker hos oss.

Skrevet

Jeg er 31, og mannen min er 36. Synes ikke det er så viktig med aldersforskjeller, men heller hvordan kjemien stemmer. Så lenge man har det bra sammen er det det viktigste.

Skrevet

21, 5 ;) og han er akkurat fylt 25...

perfekt for oss, kjemien stemmer veldig bra..:)

Skrevet

Jeg blir 22 i år og han blir 23 i år med en dags mellomrom. Passer perfekt for oss, men tror ikke alderen er så viktig akkurat.

Skrevet

er 32 år og Darlingen min blir 41 denne mnd... jeg synes 10 års forskjell er nok, men alt avhenger jo på hvordan man er som person...Men, for min del synes jeg 9 års forskjell mellom meg og mannen er nok.

Skrevet

Jeg er 29. Hna er 25. En flott aldersforskjell denne veien, siden kvinnen statistisk sett lever lenger enn mannen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...