Gå til innhold

Hva har overrasket dere positivt i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en stor blomsterbukett av foreldreutvalget i barnehagen i går, det var koselig. Nå gleder jeg meg enda mer til å begynne igjen.

Og at jeg kan lage noe mat uten tilsetning av Toro. :)))) Har hatt 2 vellykka middager siste uke. *klappe seg selv på skulderen*

At vaffelrøren jeg laget i sted ikke var pulver og vann, men ekte saker med egg, smør, mel, melk og sukker. (pluss et par andre ting jeg ikke husker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært flink til å bake i det siste. Horn og rundstykker. Også har jeg skåret opp masse frukt etter middag hver dag, og alle har kost seg med den til barne-tv. Og ungene har spist opp all maten sin til middag!

Men noe av det beste er at jeg har fått flere kommentarer på at jeg ikke har stor mage! Når folk hører at jeg bare har 8 uker igjen til fødsel, så sier de at jeg har liten mage. Hehe, de vet jo ikke hva de prater om, jeg ligger over gjennomsnittet. Men det er veldig hyggelig å høre.

Skrevet

Så flink du har vært, da! :)))

Skrevet

Du har også vært flink :) Jeg lager aldri vaffelrøren selv, hysj hysj...

Skrevet

Ikke jeg heller, det er første gangen ;)) hysssjjjjj.. hihi

Skrevet

at vi hadde noe med fisk til middag 5 dager forrige uke....hehe:)

Skrevet

- at jeg (som relativt fersk) ble plukka ut til ei viktig stilling på jobb

- at vi er på vei til å få til et bra hus, kjenner jeg blir glad hver dag når jeg kommer hjem og ser hva snekkerne har gjort

Skrevet

Piano, gratulerer! Er det ikke deilig når alt faller på plass?!! :)))

Skrevet

Takk :-). Jo, det er det virkelig. Og så både på jobb og hjemme, da... Uansett er hjemme viktigst, fordi det har så innmari mye med hverdagen vår å gjøre. Vi trenger å få tilrettelagt huset pga sykdom - har tro på en lettere hverdag når vi er ferdige!

Skrevet

Det kan jeg forstå! Det blir sikkert kjempebra når alt er ferdig. Glede seg til å gå på jobb, og glede seg til å komme hjem, det er virkelig et privilegie. Jeg har det også sånn. :))) Selv om jeg nå er drittlei hjemme og lengter til jobben :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...