Gå til innhold

Jeg må si jeg er heldig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg nesten hopper i sofaen fordi jeg gleder meg sånn til turen vår hehe

Og for min del så kunne den ikke kommet mer beleielig!!! Nesten som bestilt :-)

Hva i alle dager skulle jeg gjort uten dere jenter! Første jeg tenkte på når jeg så det sto Gravid i displayet på testen, var å løpe inn hit å fortelle det til dere. Like rask var jeg når jeg fant ut at det ikke gikk helt som det skulle likevel. Det er så utrolig deilig å ha noen som man kan dele både gleder og sorger med!! Uten dere hadde nok dette ikke vært så lett.

Humøret mitt er på topp, merkelig nok hehe. Kjenner at kroppen har ordnet opp selv og det er jo deilig! Og nå trer jeg snart inn i den nye spennende verdenen som "prøver" hehe og i 1 pp som de så fint kaller det inne på Bli Gravid forumet :-)

Noen som blir med ;-) hihi

STOR KLEM TIL ALLE SAMMEN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg blir så glad når jeg leser dette! Jeg er også så glad for at vi har hverandre, det er herlig å ha noen å dele både gleder og sorger med, og noen ganger trenger man bare å skrive ned sine tanker for at ting skal føles bedre. Jeg også gleder meg veldig til helgen! Vi er jaggu en bra gjeng ;-)

...og vi kommer nok etter som prøvere litt nærmere jul ;-) Først er det ferie på planen vår, så skal vi pusse opp litt og begynne så smått å tenke på å selge. Vi er på visning nesten hver helg og begynner kanskje å snevre inn søket vårt. Vil gjerne bo et annet sted før evt. nestemann skal komme! Men det er kult å ha en liten plan!

Stooooor klem til alle og en ekstra en til deg :-)

Skrevet

Så koselig med en skikkelig gladmelding!

Bra å høre at det går greit med deg og at du har funnet deg til rette i din nye "rolle".

Jeg gleder meg også veldig til tur! Har sjekket litt åpningstider for de store varemagasiner og det varierer fra kl 10 og kl 12, til 16-tiden! Så her skal det shoppes! Søndagsværet ser ikke så lovende ut på YR, men de har tatt feil før...

Gleder meg til tur med alle dere koselige jenter, som er så gode å ha!

Klem til alle sammen fra meg også!

Skrevet

Hei.

Så flott at du tar det så bra. Det er lov å la følelsene komme og takle de etter hvert. Det blir du sterk på. Det kommer nye sjanser og du kan godt joine meg og Sanasol i prøvetid litt senere i høst, he he.

Når det gjelder dere shopping gale jentene så har jeg et tips til dere hvis været er dårlig på søndag. Dra til Fields kjøpesenter: www.fields.dk

Ta metroen ut dit eller taxi. Taxi ca. 150 kr en vei. Masse bra butikker.

Eller kan jeg anbefale frokostbrunsj midt i strøket. Ligger en med glassvinduer midt i strøket. Det er definitivt super frokost tallerken med egg/bacon og skikkelig dagen derpå mat. Kommer ikke på navnet på den men den ligger vis a vis Illum.

Skrevet

He he nå ble jeg også veldig glad!!!

Jeg er helt enig med deg at det er en utrolig gjeng vi er her inne. Vi kan bare "plappre" i vei om det gode eller dårlige nyheter...

Veldig glad for at jeg har blitt kjent med dere!!!

Og ja vi starter nok ved juletider vi også.... ( men så brukte vi 20 mnd forrige gang, men satser på at endometriosen ikke der nå, ble gravid på første forsøk etter operasjonen sist)

Fields er et bra alternativ,nå har jeg ikke vært der siden 2004 ( jeg bodde jo i køben da... ) men det har nok ikke endret seg så mye. Og det er enkelt å komme seg dit!!!

Gleder meg kjempemasse!!!!

Stor klem til alle mine gode venner

Skrevet

Hei,

Treig som jeg er har jeg ikke fått med meg noe av dette før nå!:(

Godt å høre at du har det bra nå. Jeg tror du har en vedlig sunn holdning til dette, det gjør det ikke mindre leit men kanskje enklere å akseptere.

Håper dere har kost dere masse på turen og gleder meg til å høre alle historiene på neste jentekveld:)

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...