Gå til innhold

Finnes det HÅP???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer irriterer meg grønn om dagen og har gjort det en god stund, finnes ikke lyst på han lenger og synes egentlig han er ganske barnslig...tror liksom ikke ting forandrer seg etter 10 år jeg da..!?

Men....

Når jeg ikke er med han eller prater med han på tlf så tenker jeg at jeg er jo glad i han enda! Men dessverre ikke forelsket... Dessuten klarer vi ikke kommunisere lenger,.. Vi har barn sammen og det gjør dette så ekstra vanskelig...

Hva tror dere-høres det ut som slaget er "tapt" eller går det virkelig an og gjøre noe med det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke tapt før dere gir opp!!! Så ikke gi opp. :P Siden dere ikke kan kommunisere, kanskje parterapi hadde vært noe?

Skrevet

ingen går rundt og er forelsket gjennom et helt samliv

Skrevet

Har forsøkt terapi, men faller tilbake etter en uke igjen, kjenner jeg bærer på endel sinne over ting som er blitt gjort..

og jeg vet at man ikke er forelsket hele tiden, men lyst og gi klem kanskje, eller holde hender....?

Skrevet

Tror det er noe som heter Modum som har kommunikasjonsterapi som skal være helt super.

 

Snakk med samboer om å gjøe noe hyggelig.

Snakk med ei veninne du stoler på, kan være godt å få ut litt gufs...

 

Slaget er ikke tapt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...