Gå til innhold

Briller til gutt 4 år.Har noen spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettop fått vite at han trenger briller.Lurer på dei som har barn med briller.Går det mange brillepar i året.Er det noe jeg bør tenke på når det gjeller briller.Var så mye å velge i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min på fire år har hatt briller siden han var to, og det har gått veldig greit. Tror det er tredje eler fjerde paret med briller han har nå, og det har han hatt i over et år.

Om det går mange brillepar er litt avhengig av temperamentet, en så stor gutt kan læres til å passe på de, ikke legge de fra seg hvor som helst men på et bord eller gi de til en voksen. Men han kan jo bli sint å kaste de pokker i vold og, eller hoppe på de.

Det du bør tenke på, kanskje spør i butikken er at de må gå ann å bøye litt. Min sønns briller er stadig skjeve, og jeg har retta de opp MANGE ganger.

Dersom dere finner noen dere liker på specsavers er det veldig bra, der er det billig, og du kan få solbriller med. Ta 2 betal for 1 vettu.

Skrevet

Takker for svar.Det blir litt spennende å se hvordan han kommer til å behandler brillene.

Skrevet

Tror også det går an å få noe forsikring på briller, evt om det er inkl i reiseforsikring? Hør med selskapet ditt, eller brilleutsalgssted :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...