Gå til innhold

Hei :) noen førstegangsfødende spm her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 uker på vei, førstegangsfødende, jobber 50% pga bekkenløsning.

Jeg har en god del kynnere, antallet varierer noe fra dag til dag. Har også hatt en god del "knip" eller "stikk" eller hva jeg skal kalle det oppe i livmorhalsen. Akkurat som om noen kliper så hardt de kan i noen sekunder. Har pågått i et par tre uker, har tenkt hele tiden det er normalt, og alt forbereder seg på det som kommer. Nå føler jeg til tross for hevelser i underlivet at jeg er videre, når jeg går på toalettet. Kjenner noen seg igjen i dette eller er det bare meg?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen din! Er i uke 37, og er hoven i underlivet. Føler også at "ting" har utvidet seg i underlivet de siste ukene. Sliter også med kynnere og stikninger - antallet varierer med dagsprogrammet... Regner med at det er kroppen min som forbereder seg, og tror det er helt normalt :)

Skrevet

Jeg har egentlig tenkt at det helt sikkert er normalt, å ikke sagt noe til legen min.Ønsker ikke fremstå som at jeg leter etter noe eller er hysterisk heller. Men hadde det ganske mye på jobb i dag, og er førstegangsfødende, så vet ikke så mye om hvordan det skal vere, så tenkte bare å høre med legen i morgen, bare får å roe ned nervene litt.

Skrevet

var hos lege i dag, tok underlivsundersøkelse. Barnet har det kjempe bra! Det som skaper smerte og ubehag er at jeg er så hoven pga økt blodtilstrømmning. Ikke farlig, men vondt og ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...